Frequently Asked Questions
Design hoesjes abonnement
Bij Nø Frauds maken wij het zo makkelijk mogelijk voor je. Je maakt een account aan, kiest uit de drie mogelijke thema’s: natuur, fantasie of 18+ (voor dit thema moet je aan kunnen geven dat je boven de 18 bent) en bevestigt de aanvraag. Dan is al jouw werk gedaan! Hierna krijg jij elke maand een tof hoesje opgestuurd gebaseerd op jouw uitgekozen thema en dit allemaal voor een maandelijks bedrag van €11,95.
Verlang je naar variatie? Mail makkelijk en snel naar info@nofrauds.nl of neem contact op via het contactformulier om jouw abonnement te wijzigen.
Maandelijks opzegbaar met 1 maand opzegtermijn.
Nø Frauds heeft dit bijzondere concept bedacht voor iedereen die het gemak en uitzonderlijke zoekt als het neerkomt op de bescherming van ’s werelds favoriete gadget.
Met ons maandelijks opzegbare abonnement zit je nergens aan vast en word je elke maand opnieuw verrast door een uniek hoesje in jouw brievenbus. Door het verassingsconcept sta je elke maand opnieuw te popelen om jouw nieuwe accessoire te ontvangen.
Op het moment dat jij je aanmeldt voor een abonnement kies je tussen drie thema’s: natuur, fantasie of 18+. Gebaseerd op deze keuze krijg jij elke maand een uniek design opgestuurd die je niet zelf uitkiest maar waar je ons jou mee laat verassen.
Onze andere hoesjes, zoals periodieke thema’s en designer merken, zijn uiteraard volgens eigen keuze individueel verkrijgbaar op onze website.
Absoluut! Dit kan je makkelijk zelf via je eigen account regelen. Onder het kopje thema kun je dit aanpassen en dit zal dan ingaan vanaf de volgende maand.
Betaling
Voor nog geen kratje bier per maand krijg jij jouw unieke telefoonhoesje maandelijks opgestuurd. Dit is €12,95 en gratis verzending!
Dit kan je makkelijk en snel regelen via jouw persoonlijke pagina. Onder ‘betaalgegevens’ klik je op wijzigen en pas je dat op die manier aan.
Geef het nieuwe adres voor de 23e van de maand aan ons door we er zeker van zijn dat we het bedrag van de juiste banrekening afschrijven.
Je kunt bij ons betalen met Ideal, PayPal en meer. Voor de overige betaalmogelijkheden verwijzen we u verder naar onze afrekenpagina.
Tijdens het aanmelden heb je (Door akkoord te gaan met de gebruiksvoorwaarden) toestemming gegeven voor een maandelijkse afschrijving van de abonnementskosten. Dit is maandelijks opzegbaar via jouw account. Let hierbij wel op de maand opzegtermijn na de proefperiode.
Verzending & levering
Wanneer jij je aanmeldt voor het abonnement krijg jij binnen 2-3 werkdagen jouw eerste hoesje binnen. Daarna wordt het in de eerste week van elke maand naar jou opgestuurd zodat je er optimaal van kan genieten.
De overige hoesjes worden ook binnen 2-3 werkdagen geleverd.
Wegens COVID-19 kan jouw bestelling vertraagd zijn. Houdt onze pagina in de gaten voor actuele vertragingen.
Heb je jouw product niet ontvangen binnen de genoemde periode? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of info@nofrauds.nl.
Met het abonnement heb je gratis verzending, dus dan zijn de verzendkosten niet toepasbaar. Voor de overige hoesjes betaal je €3,99 verzendkosten en vanaf €30,00 is het helemaal gratis!
Wij verzenden onze hoesjes binnen de gehele Benelux.
Op elke eerste maandag van de maand wordt het maandelijkse bedrag van jouw rekening afgeschreven. Binnen die week ontvang jij ook jouw hoesje. Ligt jouw hoesje binnen de week niet op jouw deurmat? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of info@nofrauds.nl
Nee, dit is niet nodig. Jouw producten worden via de brievenbuspost verstuurd.
Echter, is de bestelling groter dan brievenbusformaat, dan zal je thuis moeten blijven. Zodra de bestelling op de post is ontvang je een track & trace code. Hierbij kun je zien of jouw pakketje brievenbusformaat is of niet.
Retouren
Een retouraanvraag kan je binnen 30 dagen doen voor de overige hoesjes en producten uit onze webshop.
Voor de hoesjes op abonnementsbasis geldt dat je contact op kan nemen met de klantenservice via ons contactformulier of info@nofrauds.nl en wordt er te allen tijde een passende oplossing geboden. Wel moet het hoesje ongebruikt, in originele staat en originele verpakking terug kunnen worden gestuurd.
Dit kan je makkelijk en snel regelen via jouw persoonlijke pagina. Onder ‘Mijn Orders’ klik je op ‘retouraanvraag’ en vraag je dat op die manier aan.
Doe dit wel binnen de garantieperiode van 30 dagen.
Dit geldt echter voor de hoesjes in de webshop. Voor de hoesjes op abonnementsbasis neem je contact op via ons contactformulier of info@nofrauds.nl
Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend ontvang je de retourinstructies via de mail. De retourkosten worden op onze rekening verwerkt dus hiervoor hoef jij niet te betalen.
LET OP: BRIEVENBUSPAKJES MOETEN ALTIJD IN BRIEVENBUSFORMAAT.
Verpak het artikel in stevig verpakkingsmateriaal.
Gegevens wijzigen
Dit kan je makkelijk en snel regelen via jouw persoonlijke pagina. Onder ‘adresgegevens’ klik je op wijzigen en pas je dat op die manier aan.
Geef het nieuwe adres voor de 23e van de maand aan ons door zodat je er zeker van kan zijn dat jouw nieuwe hoesje op het nieuwe adres ontvangt.
Wil je geen e-mails meer ontvangen? Dan klik je onderaan de ontvangen mail op ‘uitschrijven’. Zo ontvang je geen aanbiedingen of overige acties meer van ons via de nieuwsbrief.
Voor vragen kan je contact opnemen met info@nofrauds.nl of via ons contactformulier.
Opzeggen
Wat jammer dat je overweegt te stoppen. Dit kun je doorgeven door contact met ons op te nemen via ons contactformulier of info@nofrauds.nl.
We hebben een opzegtermijn van een maand. Dus als jij je in bijvoorbeeld november afmeldt, betaal je in december jouw laatste hoesje.
Let op: het is niet mogelijk om op te zeggen met een openstaande betaling.
Wij hanteren geen kosten voor het opzeggen van het abonnement. Dit is geheel kosteloos en regel je gemakkelijk via je account of door contact met ons op te nemen via ons contactformulier of info@nofrauds.nl.
Wel hanteren wij een opzegtermijn van één maand.
Dit kun je doen door contact met ons op te nemen via ons contactformulier of info@nofrauds.nl.
Overige vragen
Als jij het antwoord op jouw vraag niet kan vinden in de FAQ kan je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of ons e-mailadres info@nofrauds.nl.
Superleuk dat je deze unieke design hoesjes cadeau wilt geven! Dit kan zolang het bezorgadres anders is dan het factuuradres.
Wij werken samen met BasicHoesjes.nl en staan open voor eventuele samenwerkingen en sponsoring. Hiervoor kan er contact opgenomen worden met onze klantenservice via het contactformulier of info@nofrauds.nl.
Covid-19
Wij zijn zeker bereikbaar! Vanwege veiligheidsredenen rondom het coronavirus zijn er momenteel wel minder mensen aanwezig op onze klantenservice. Hierdoor kan het langer duren voordat we je bericht kunnen beantwoorden.
Je kan onze klantenservice bereiken via het contactformulier of info@nofrauds.nl. Wij streven ernaar jouw bericht binnen 24 uur te beantwoorden
Absoluut! Wij moeten er wel bij vermelden dat wij uiteraard afhankelijk zijn van PostNL, dus door de drukte kan jouw pakketje vertraging oplopen.
Wij kunnen de normale levertijd zoals aangegeven in jouw account hierdoor niet garanderen.